Wygląda dobrze
To pole jest wymagane

galeria

Wycieczka klasy IIId do "Wioski smaków" w Lipianach.

Zdjęcia Joanna Godecka.

2018-06-12 21:00

Akcja "Jak nie czytam jak czytam".

Udział wszystkich naszych uczniów w głośnym czytaniu książek.

2018-06-12 20:58

Dzień rodziny w klasie IIIb.

Występy uczniów klasy IIIb dla swoich rodziców i dziadków.

2018-06-12 20:56

Wycieczka do Legnicy uczniów klasy 1 B.

Dnia 29 maja uczniowie kl. 1 B pod opieką wychowawczyni i Rodziców wyruszyli pociągiem do Legnicy. Wolnym spacerem przeszliśmy przez legnicki park miejski odwiedzając palmiarnię, w której najbardziej spodobały nam się różnego rodzaju papugi, żółwie wodne i rośliny tropikalne. Zwiedziliśmy Rynek miasta kierując się do Teatru im. Heleny Modrzejewskiej, aby obejrzeć przedstawienie "Baśń o pięknej Parysadzie i ptaku Bulbulezarze'. Zadowoleni i pełni wrażeń powróciliśmy do Chojnowa. Następnego dnia uczniowie na lekcji plastyki mogli wyrazić swoje wrażenia i emocje malując i rysując akcenty pobytu w Legnicy. Serdecznie dziękuję Rodzicom za pomoc w zorganizowaniu tej wycieczki. Tekst: wych. Maria Kawerska Zdjęcia: Kamila Sławińska

2018-06-12 20:53

Wycieczka do Krakowa i nie tylko.

W dniach 4.06. - 6.06. 18r. klasy IVa i VIa były na wycieczce, która miała ciekawy i różnorodny program. W Krakowie mogliśmy podziwiać znane na całym świecie zabytki byłej stolicy Polski i zapoznać się z jej historią i kulturą. Jeden dzień spędziliśmy na wędrówce w Ojcowskim Parku Narodowym i widzieliśmy jego najbardziej znane atrakcje: zamek w Pieskowej Skale, Maczugę Herkulesa, Źródełko Miłości i Jaskinię Łokietka. W Zawoi wysłuchaliśmy ciekawej i dowcipnej gawędy góralskiej zakończonej konkursem sprawdzającym naszą wiedzę o tym regionie oraz braliśmy udział w zajęciach rękodzielniczych prowadzonych przez twórców ludowych, którzy potrafią ze słomy wyczarować dosłownie wszystko. Efekty naszej pracy były naprawdę udane. Ostatnim punktem naszej wyprawy była wizyta w Orawskim Parku Etnograficznym w Zubrzycy Górnej. W skansenie widzieliśmy wiejskie budowle z tego regionu, najstarsze pochodziły z XVII wieku. Wycieczka dostarczyła nam niezapomnianych wrażeń, dużo się nauczyliśmy i miło, a przede wszystkim wesoło spędziliśmy ten czas. Tekst: Małgorzata Szczepanowska Zdjęcia: Izabela Hibner-Majewska

2018-06-11 22:32

serwis jest częścią portalu miejskiego www.chojnow.eu przygotowanego przez MEDIART (w CMS) © przy współudziale Urzędu Miejskiego w Chojnowie