Wygląda dobrze
To pole jest wymagane

galeria

Wycieczka klasy IIIa do Czech.

Zdjęcia Izabela Szewczyk.

2018-06-11 22:29

IIa w Borówkach.

To była nasza ostatnia wycieczka w drugiej klasie. Wybraliśmy się do gospodarstwa agroturystycznego, a właściwie do wioski tematycznej w Borówkach – Wioska Darów Lasu. Dzieci wzięły udział w warsztatach kulinarnych – robiły pierogi litewskie z nadzieniem ziemniaczanym. Pierogi zostały upieczone na płycie, następnie zjedzone (z dodatkiem śmietany). PYCHA! Po posiłku wyruszyliśmy na krótki spacer. Dzieciaki miały okazję pochodzić po ścieżce zmysłów - po szyszkach, igliwiu, trocinach. Zabawa była przednia. Radośni wróciliśmy do szkoły. Kolejny wyjazd już w trzeciej klasie. Tekst i zdjęcia Bogusława Kruk.

2018-06-11 22:27

Korowód na Dni Chojnowa.

Rozpoczynające się Dni Chojnowa tradycyjnie otwarte zostały kolorowym korowodem, podczas którego nasi uczniowie (również nauczyciele oraz rodzice) zaprezentowali się jako kościuszkowi kosynierzy. Bardzo dziękujemy za tak liczny udział uczniów, nauczycieli oraz rodziców. Podczas koncertu "Chojnowianie-Chojnowianom" występowały nasi uczniowie. Zdjęcia z występów na portalu chojnow.eu oraz chojnow.pl

2018-06-10 23:00

Szkolna wycieczka do Warszawy.

Uczniowie od klasy III do VII odwiedzili podczas czterodniowej wycieczki Warszawę. Zdjęcia Joanna Godecka.

2018-06-10 22:58

Wycieczka klasy IIIb do Wałbrzycha.

Uczniowie kl. III b wraz z rodzicami i wychowawczynią pojechali na wycieczkę do Wałbrzycha. Zwiedziliśmy Zamek Książ, stadninę koni, powozownię i palmiarnię. W zamku, trzecim co do wielkości w Polsce, podziwialiśmy piękne komnaty, po których oprowadził nas przewodnik. Później udaliśmy się do stadniny koni i powozowni. W zabytkowym obiekcie na skalę europejską, zobaczyliśmy też kilkudniowe źrebaki. Kolejną atrakcją wycieczki była palmiarnia, gdzie rośnie ponad 250 gatunków roślin z całego świata. Z podróży przywieźliśmy różne pamiątki, m. in. rośliny zakupione w palmiarni. Była to interesująca wycieczka, podczas której miło spędziliśmy czas. Tekst: Anna Iwanicka Zdjęcia: Ewelina Wiśniewska

2018-06-10 22:56

serwis jest częścią portalu miejskiego www.chojnow.eu przygotowanego przez MEDIART (w CMS) © przy współudziale Urzędu Miejskiego w Chojnowie