Wygląda dobrze
To pole jest wymagane

aktualności

Wycieczka do Legnicy uczniów klasy 1 B.

Dnia 29 maja uczniowie kl. 1 B pod opieką wychowawczyni i Rodziców wyruszyli pociągiem do Legnicy. Wolnym spacerem przeszliśmy przez legnicki park miejski odwiedzając palmiarnię, w której najbardziej spodobały nam się różnego rodzaju papugi, żółwie wodne i rośliny tropikalne. Zwiedziliśmy Rynek miasta kierując się do Teatru im. Heleny Modrzejewskiej, aby obejrzeć przedstawienie "Baśń o pięknej Parysadzie i ptaku Bulbulezarze'. Zadowoleni i pełni wrażeń powróciliśmy do Chojnowa. Następnego dnia uczniowie na lekcji plastyki mogli wyrazić swoje wrażenia i emocje malując i rysując akcenty pobytu w Legnicy. Serdecznie dziękuję Rodzicom za pomoc w zorganizowaniu tej wycieczki. Tekst: wych. Maria Kawerska Zdjęcia: Kamila Sławińska

2018-06-12 20:54

Wycieczka do Krakowa i nie tylko.

W dniach 4.06. - 6.06. 18r. klasy IVa i VIa były na wycieczce, która miała ciekawy i różnorodny program. W Krakowie mogliśmy podziwiać znane na całym świecie zabytki byłej stolicy Polski i zapoznać się z jej historią i kulturą. Jeden dzień spędziliśmy na wędrówce w Ojcowskim Parku Narodowym i widzieliśmy jego najbardziej znane atrakcje: zamek w Pieskowej Skale, Maczugę Herkulesa, Źródełko Miłości i Jaskinię Łokietka. W Zawoi wysłuchaliśmy ciekawej i dowcipnej gawędy góralskiej zakończonej konkursem sprawdzającym naszą wiedzę o tym regionie oraz braliśmy udział w zajęciach rękodzielniczych prowadzonych przez twórców ludowych, którzy potrafią ze słomy wyczarować dosłownie wszystko. Efekty naszej pracy były naprawdę udane. Ostatnim punktem naszej wyprawy była wizyta w Orawskim Parku Etnograficznym w Zubrzycy Górnej. W skansenie widzieliśmy wiejskie budowle z tego regionu, najstarsze pochodziły z XVII wieku. Wycieczka dostarczyła nam niezapomnianych wrażeń, dużo się nauczyliśmy i miło, a przede wszystkim wesoło spędziliśmy ten czas. Tekst: Małgorzata Szczepanowska Zdjęcia: Izabela Hibner-Majewska

2018-06-11 22:33

Wycieczka klasy IIIa do Czech.

Zdjęcia Izabela Szewczyk.

2018-06-11 22:30

IIa w Borówkach.

To była nasza ostatnia wycieczka w drugiej klasie. Wybraliśmy się do gospodarstwa agroturystycznego, a właściwie do wioski tematycznej w Borówkach – Wioska Darów Lasu. Dzieci wzięły udział w warsztatach kulinarnych – robiły pierogi litewskie z nadzieniem ziemniaczanym. Pierogi zostały upieczone na płycie, następnie zjedzone (z dodatkiem śmietany). PYCHA! Po posiłku wyruszyliśmy na krótki spacer. Dzieciaki miały okazję pochodzić po ścieżce zmysłów - po szyszkach, igliwiu, trocinach. Zabawa była przednia. Radośni wróciliśmy do szkoły. Kolejny wyjazd już w trzeciej klasie. Tekst i zdjęcia Bogusława Kruk.

2018-06-11 22:28

Korowód na Dni Chojnowa.

Rozpoczynające się Dni Chojnowa tradycyjnie otwarte zostały kolorowym korowodem, podczas którego nasi uczniowie (również nauczyciele oraz rodzice) zaprezentowali się jako kościuszkowi kosynierzy. Bardzo dziękujemy za tak liczny udział uczniów, nauczycieli oraz rodziców. Podczas koncertu "Chojnowianie-Chojnowianom" występowały nasi uczniowie. Zdjęcia z występów na portalu chojnow.eu oraz chojnow.pl

2018-06-10 23:01

serwis jest częścią portalu miejskiego www.chojnow.eu przygotowanego przez MEDIART (w CMS) © przy współudziale Urzędu Miejskiego w Chojnowie