Wygląda dobrze

II część zdjęć.

2014-06-03 22:38

Wycieczka w góry klasy Va

W dniach 28.05-30.05 2014 roku klasa Va wraz z kilkorgiem uczniów z klasy VI b była na klasowej wycieczce w Szklarskiej Porębie i jej okolicach. Wycieczkę zorganizowała nasza pani Małgorzata Szczepanowska, drugim opiekunem była pani Ewa Więcek. Zamieszkaliśmy w Domu Wczasowym ”Jaś '' w Szklarskiej Porębie. W pierwszym dniu wycieczki zwiedziliśmy Muzeum Hauptmanów w Szklarskiej Porębie oraz obejrzeliśmy pokaz wyrobu różnych przedmiotów ze szkła w Leśnej Hucie. Panie Ewa Więcek miała możliwość zrobienia kwiatka ze szkła pod okiem mistrza z huty. Następnie byliśmy w Muzeum Minerałów w Szklarskiej Porębie, w którym nie tylko mogliśmy obejrzeć minerały występujące w Sudetach, ale także kupić w sklepie przy muzeum biżuterię z tychże minerałów wykonaną. Potem powędrowaliśmy do Wodospadu Szklarki. Jednak największe emocje w tym dniu wzbudziło w nas zejście po stromych schodach ( i śliskich, bo padał deszcz) do Wodospadu Kamieńczyka. Robiliśmy sobie zdjęcia na tle ściany wody obużliwie spływającej na dół. W drugi dzień wycieczki padał deszcz, więc zmuszeni byliśmy zrezygnować z zaplanowanej wędrówki w góry i zwiedziliśmy w Karpaczu kościółek Wang, Muzeum Sportu i Turystyki oraz Muzeum Zabawek. Największe wrażenie zrobił na nas kościółek-budynek drewniany zbudowany bez użycia gwoździ. Zwiedzając po południu Rynek w Jeleniej Górze, weszliśmy na liczącą prawie 30m wieżę widokową, skąd mogliśmy obejrzeć panoramę miasta. W trzeci dzień w końcu wypogodziło się i mogliśmy ruszyć na górską wędrówkę. Weszliśmy na górę Chojnik i zwiedziliśmy ruiny zamku. Z jego wieży podziwialiśmy piękny krajobraz Kotliny Jeleniogórskiej. Wysłuchaliśmy legendy o złej Kunegundzie, która wysyłała na śmierć dzielnych rycerzy i w końcu poniosła śmierć, rzucając się z murów zamku w przepaść. Potem zwiedziliśmy Rycerską Wieżę w Siedlęcinie. Mieliśmy okazje obejrzeć tam najstarsze zachowane w Polsce średniowieczne malowidła ścienne o tematyce świeckiej, a przedstawiające historię Lancelota i Ginewry. Wycieczka dobiegła końca. Wieczorem 30.05.2014 r. wróciliśmy, pełni wrażeń, do Chojnowa. Chcieliśmy jeszcze kiedyś powrócić w góry i podążać górskimi szlakami. Wycieczka w góry klasy Va

2014-06-03 22:10

Rajd dzieci z klas I-III

Z okazji klasy I-III wybrały się na tradycyjny, coroczny rajd pieszy. Tym razem trasa wiodła do Goliszowa.

2014-06-02 23:21

KONKURS "ODKRYWCY KOSMOSU”

W ogólnopolskim konkursie "Odkrywcy Kosmosu” organizowanym przez National Geographic Channel brali udział uczniowie naszej szkoły w składzie: Jagoda Bielecka, Magdalena Chadała, Dawid Krakowski, Natalia Kruk, Anna Szewczyk i Marta Zatwarnicka. Uczniowie wykonali model Układu Słonecznego i prezentację multimedialną. Nauczycielem prowadzącym grupę konkursową jest p. Izabela Hibner-Majewska. Link do filmu: http://testeyb.sslpro.pl/films/1400149560.mp4

2014-05-30 21:32

KONKURS MATEMATYCZNO-PRZYRODNICZY "NIEZAPOMINAJKA”

W dniu 22 maja w Szkole Podstawowej nr 4 odbył się Międzyszkolny Konkurs Matematyczno–Przyrodniczy "Niezapominajka”. Organizatorem konkursu była p. Justyna Dziubak–Sobiechowska. Naszą szkołę reprezentowali uczniowie w składzie: Konstancja Iwańska, Krystian Jastrzębski, Karolina Kapral i Marta Zatwarnicka. Drużyna z naszej szkoły zajęła I miejsce. Uczniów do konkursu przygotowały p. Izabela Hibner-Majewska i p. Dorota Sienkiewicz.

2014-05-30 21:25

serwis jest częścią portalu miejskiego www.chojnow.eu przygotowanego przez MEDIART (w CMS) © przy współudziale Urzędu Miejskiego w Chojnowie